Total Pageviews

Friday, June 27, 2014

Ovog ljeta volim tebe, sunce i... ogrlice!

Ovog ljeta posebno volim ogrlice. To je za mene promjena jer ja i nisam baš nešto "cura od ogrlica". Zapravo, nisam donedavno bila "cura od nakita", osim što sam nosila jednostavne naušnice i pokoji prsten. Ali ljudi se mijenjaju i to je pravo zabavno. Meni je baš zabavno biti cura i dozvoliti sebi uvijek neke promjene koje uljepšaju dan. ;) Nešto svojih ogrlica vam donosim u slikama + kratki komentar o toj "djevojčici". 

Godina je počela sa ovom ljepoticom koju sam dobila na poklon od jedne divne Norvežanke Ann Kristin u Grčkoj. Nas dvije smo se toliko zbližile u tih nekoliko dana u divnim Delphima, da smo na rastanku morale, u duhu tinejdžerki, razmijeniti neke stvarčice za dugo sjećanje. Ona je dobila prsten, a ja sam dobila ovu divnu ogrlicu koja se da jako lijepo kombinirati. Hvala ti, Ann Kristin. :*


Ovu kraŠoticu kupila mi je tetka kad smo bile u Njemačkoj, u Dresdenu. Čim sam je vidjela, zaljubila sam se u nju jer me podsjeća na čipku. :D + Bila je na velikom sniženju i dobila sam je za 3 eura. ;) Hvala tetka!


Ljubičanstvena je isto kupljena u Dresdenu, nije mi se svidjela na prvu, ali je bila na ogromnom sniženju i bila je šteta ne kupiti je (99 centi). Budući da ja jako volim odjeću crne boje, lijepo je kad se to nekad "razbije" ljubičanstvenom ogrlicom. ;) 



Ova glam rock ljepotica ulov je sa e baya. Ovo je kombinacija tkanine i prozirnih kamenčića. Odlična je za ljetne večeri i gola ramena. Posebno se sviđa mom dečku. ;)




Ovo je jedna ogrlica koja je trenutno in, ali netipična za mene. Ne bih je nikad sama odabrala, ali ovo je poklon od jedne divne tete i zbog toga mi je draga i ponekad je nosim. 


... a usput da vam pokažem i svoje omiljene prstenčiće ;) Ovdje možete vidjeti kako se moj saran wrap na noktima odlično drži, a ovo je već šesti dan. Post o saran wrap-u možete pročitati OVDJE.



Post bi valjalo završiti sa mini wish listom, jer ljeto je tek počelo i treba mi još ogrlica za igru. ;) Bit ću skromna i pokazat ću vam samo dvije željene ljepotice.








Nadam se da vam se svidio dio moje male kolekcije nakita. Izostavila sam ubaciti koju sliku naušnica, ali to ćemo nekom drugom prilikom. ;) Kakav nakit vi preferirate ovog ljeta?

Do čitanja. :*







2 comments:

  1. Njaviše mi se sviđaju prva i druga ogrlica, a i obje s WL mi se sviđaju, prva možda malo više :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, kad se ta wish lista proširi... ;) :*

      Delete