Total Pageviews

Saturday, June 21, 2014

My devotion to black

“I wore black because I liked it. I still do, and wearing it still means something to me. It's still my symbol of rebellion."


 A to i jesam uvijek bila, na svoj specifičan način. Buntovnica. Već u osnovnoj školi sam počela da volim crnu boju i da često nosim odjeću te boje. U srednjoj školi (kao što to obično i biva sa tinejdžerima - krajnosti) crna je postala jedina boja u mom ormaru. Odlučila sam da mi svijetlosmeđa boja kose ne stoji, pa sam u drugom razredu srednje škole prvi put upotrijebila crnu kanu. I do dan danas nikad nisam stavila farbu na kosu. Samo kana. Ako mene pitate, to je zdravija opcija od farbe. Naravno, ako je prava kana u pitanju + jaje + crni čaj + maslinovo ulje. :)



Ne bih rekla da je crna boja nužno povezana sa raspoloženjem osobe. Znam po sebi. Ja sam skoro non-stop nasmijana i crna odjeća apsolutno nema veze sa mojim raspoloženjem. I volim boje, volim vatromet boja oko sebe. Zbog toga toliko volim sunce i sunčane dane - mogu se jasno vidjeti sve boje oko mene. 

Baš ovako nekako to ide. :) Crna, najelegantnija boja na svijetu, nije za ljude koji često mijenjaju mišljenja. Mislim da bih sa ovim mogla povezati i svoju tvrdoglavost. A stvarno jesam tvrdoglava. Mala mazga ;) Crna boja asocira na smrt i žaljenje u brojnim kulturama. Također, povezuje se sa nesrećom, seksualnošću, formalnošću i prefinjenošću. U drevnom Egiptu, crna boja simbolizirala je život i ponovno rođenje. Crna boja često se koristi u modnoj industriji zbog svoje mogućnosti da nas predstavi vitkijima, odnosno izduženijima. Smatra se formalnom, elegantnom i sofisticiranom bojom. 


Sad ću slikama da argumentiram svoju ljubav prema crnoj boji. ;)



Mmm... smokey eyes, 50 shades of gray ;)


Čipka - moja velika strast. Ni sama ne znam koliko čipkanih komada odjeće imam u svom ormaru.


Mala crna haljinica na milion načina. Svaki ormar mora da ima barem jednu. 


Šta da kažem na ovako divne, sexy, crne štikle osim - mmm!


Skoro zaboravih napomenuti da volim i mašnice. Fale mi ovakve jedne cipelice. Želim!


Koliko god da se trudim da ubacim ogrlice u boji, jer su mi neodoljive, dosta ih imam i crnih, u raznim varijantama. Šta ću. ne mogu im odoljeti. 


Ovo je najdraža ogrlica koju ja imam.



Kultna haljina Audrey Hepburn u Breakfast at Tiffany's.


Mmmm... (čini se da mnogo uzdišem u ovom postu). Crno, čipka, til, mašna, gola leđa ;) Haljina je divna, u nju bih mogla stati samo ako budem imala 5 kila manje, inače bi bilo veselo sa krofnicama sa strane :D


Elegantno, otmjeno, moćno.


I sexy rublje preferiram u crnoj boji. Hahah Sad skontah da se ponavljam - opet imam nešto crno, sa mašnicom i čipkom. ;) 

Na kraju, nekoliko sličica sa mnom i crnom bojom u glavnoj ulozi ;) Ovo je moja dosta česta kombinacija - jako duga, lepršava suknja, naglašen struk, ruža u kosi. 




Jedna sa nastupa književne grupe. Tad sam kupila lepezu za potrebe nastupa i oduševila se tim dodatkom. Pa ima i čipke na rubovima! :D

Kao "umjetnička".

Čipka, čipka, čipkaaa ;)


Ovu divoticu sam našla vrlo povoljno na e bayu. Može se kombinirati na različite načine.

Moja Binka i ja. 

 

 



Toliko od mene o crnoj boji, dame moje. Šta ću kad je volim. ;) A uz mene je crna zaista sretna boja. :D


Do čitanja. ;)




No comments:

Post a Comment