Total Pageviews

Thursday, January 16, 2014

Dvije-tri o Golden Rose i Baolishi

Dragi moji,

pišem vam opet (navukla sam se na ovo iako sam ovdje relativno kratko). Večeras slijedi jedan mali review proizvoda koje sam kupila u malom Golden Rose raju kod moje prijateljice Dženite. :)

 Moram reći da je njen mali kozmetički raj jedan od rijetkih na ovom prostoru koji imaju jaaako širok asortiman Golden Rose stvarčica koje su meni lično fantastične. Pohvala slijedi za predivnu boju GR Rich Color 21 lakića. Jedan premaz je dovoljan! To mi je odlično. Intenzivna boja iz prvog poteza! :D

































Dalje, moja mama je dugo tražila neku nijansu ljubičaste koja će joj odgovarati, i nakon nekoliko neuspjelih pokušaja (Bože sačuvaj skontati koju ona nijansu opiše!), pronašla konačno! Golden Rose 2000, 124. Ja lično ne koristim, nisam ja od ovih nježnih boja. :P Ali, naravno, isprobala i iznenadila se kako može biti intenzivan nakon 2-3 premaza. I po mami znam da je dosta trajan.

Na ovoj slici sam ga kombinirala bezbojnim balzamom za usne. Uspješna kombinacija, budući da je ruž suh. Boja je jako lijepa, moram primijetiti. :)












I za kraj, jedna divna stvarčica koja je uz mene stalno u zadnje vrijeme. Ruž koji sam isto kupila kod Dženi. Piše lijepo: 24 hours lasting finish, intensive wear lipstick - i ne laže! :) Trajno, brate, kako i kaže. Baolishi neka marka. Anyway, preporučujem! Boja je divna. nešto između crvene i roze, ali ipak više crvena. Mat finish neki, ali nije suh ruž, što je super. Iako, nakon nekoliko sati malo zateže, pa valja staviti labelo. I teško se skida. Ali meni je to odlično. Ne moram razmišljati o njemu kad ga stavim. ;)



































Ukoliko želite zaviriti u Dženi GR store, evo linka:
https://www.facebook.com/goldenrose.dzeni

Do čitanja! ;)

4 comments: