Total Pageviews

Wednesday, January 15, 2014

Brzi Review outlet šminkice Essence i Astor

Drage moje,

u poplavi ovih outlet Essence, Catrice i Astor stvarčica na Facebook stranicama koje se prodaju po veoma niskim cijenama, odlučila sam napraviti jedan post o stvarčicama koje sam ja ugrabila, čisto jer sam ih htjela isprobati. A vi možete baciti oko, pa ako na nešto od ovog "naletite", da znate kakvo je. Krenut ću od stvarčice koja ostaje u upotrebi :) Riječ je o Essence Me and My Ice Cream eyeshadow, 03 Always in my mint. Jedna od onih "baked eyeshadows". Jako dobro izgleda i traje duže. Iako je u kutijici neka mintasta nijansa, uopće nije. Biserna sa puno shimmera. Kao što vidite, super za kutove oka, pravljenje lijepog okvira, makes everything bright! :) Inače, na usnama je Astor neka stvarčica. O njoj na kraju posta.








 Druga stvar koja ostaje u upotrebi je isto Essence sjenkica, 64 greyhound shimmer effect.














Ne vidi se ovdje nešto naročito dobro, ali hajde. :) Neka blaga nijansa sive sa shimmerom, odlična za dnevni smokey eyes. S njom nisam imala problema oko skupljanja u ružne linijice (inače imam masnu kožu). Preporučujem. Sad prelazimo na manje uspješne proizvode. Essence olovkica Ticket to paradise nije loša stvar. Ali ništa posebno, stvarno.





















Odavno me privači narandžasta boja, i ovo je bila jedinstvena prilika da isprobam kako to izgleda na meni. Boja je lijepa, ali ne traje dugo, tu je problem. I skuplja se u ružne hrpice nakon nekog vremena. Zaključak: ostaje u upotrebi za ponekad, ali se mora češće popravljati i kontrolisati kad je stavim. I na kraju, najlošija stvarčica: Astor Transferproof lip tint and care 151 Blushing rose. Katastrofa. Ne znam šta da kažem o ovom, osim da ću iskoristiti ovaj balzam na drugom kraju. Prekratko traje, skuplja se u ružne linijice, suho (osim ako često ne ponavljate balzam preko), a i boja je tamnija nego što je predstavljeno na ambalaži. Sam naziv Blushing rose upućuje na blagu neku bojicu, a tamna je dosta. Ovdje izgleda malo svjetlije zbog blica. Ne preporučujem. Nikako. :)


















I za kraj, šminkica na okupu :)  Good luck u outlet ulovima.

7 comments:

  1. Ja sam imala poprilčno dobrih ulova što se tiče ovo "outleta" (btw, dobar naziv haha :D). Otprilike pola sam iskoristila, pola poklonila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahha Baš mi je drago da jesi! :D Nešto valja, nešto ne, ali svakako se isplati eksprimentirati :D

      Delete
  2. Za ovo zadnje sam ti odmah rekla da ne valja lalalalal slusaj mene Elmaaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha Jesi rekla, stvarno :D Ali kad je već bila kupljena :/ Vjerovala sam tuđoj recenziji. Ko zna, možda je nekom "sjela" :D

      Delete