Total Pageviews

Monday, January 20, 2014

Review: moje mazalice i Balea šamponi

Hello drage moje dame (vjerujem da ste većinom dame ako ste kliknule na ovaj post). Htjedoh danas da vam pokažem nešto od moje preparativne kozmetike. Onako, mix. Isprisao me poklon. Nedavno sam dobila jednu novu mazalicu, pa sam odlučila da napravim neku recenziju svih mazalica za tijelo koje koristim, a nema ih nešto puno, sasvim dovoljno ako mene pitate. 

A kad sam već krenula pisati, hajde da obuhvatim i još šta, recimo šampone. Krenimo od mazalica za tijelo. Ove tri stvarčice imaju tri različite svrhe. Svaka ima svoje prednosti i mane. Logično. I ja otkrivam toplu vodu. :)


Anyway, krenula bih od zadnje, ove koju sam nedavno dobila, pa me inspirisala za post. Bettina Barty Vanilla Hand and Body Lotion. Iskrena da budem, koristim je zbog mirisa, nemam pojma ima li neko posebno dejstvo. Losion ko losion. Ali miris je fantastičan!

 Ja to nekad nabacim kao parfem, šteta samo što nije tako dugotrajan miris. Isprva je snažan, a kasnije je decentan (ako mene pitate, odličan za djevojke koje su u vezi, pa im dečko priđe vrlo blizu :P ). Međutim, prijateljica me upozorila da je velika razlika između ovog losiona kupljenog ovdje i negdje vani. Kaže da onaj kupljen ovdje ima žućkastu boju i ostavlja žućkasti trag na bijelim stvarima (recimo posteljini u njenom slučaju). Pakovanje je glomazno, ali dobro. Neka zalihe. 

Idemo dalje. Na redu je jedna mazalica od koje se ne odvajam cijelo ljeto, a ostatak vremena je vrlo rijetko u upotrebi - Mullerov Body and Soul Aloe Vera gel. 

Meni se još otkad sam bila malena stalno dešava da mi čelo i nos izgore čim se pojavi prvo ljetno sunce. Strašno. A kao što vam je poznato, aloe vera je fantastična za opekotine od sunca. Ovaj gel je skoro čista aloe vera (99%). Umiruje, spašava stvar. Zbog toga je cijelo ljeto u mojoj torbi. Miris je čudan, ali nije toliko neugodan. Ostavlja sluzav trag kad nanesete, koji se upije nakon nekog vremena. Ali hajde, ipak je ovo SOS proizvod, pomaže pa mi nije ni bitno što ne miriše dobro ili se ne upije iz prve. Proizvod je ekološki i dođe u većoj tubi, teško ga je potrošiti jer nema potrebe da ga koristite često. Meni je ovaj plastični čep pukao, pa mi otežava nošenje u torbi, a i sama njegova veličina nije praktična za ženske torbe. Ali sve opraštam za funkcionalnost. 

Fenjal Intensive Body Milk, badem. Piše na njemu da 24 sata njeguje. Budući da ja ne koristim to tako često, ne mogu reći da li stvarno njeguje ili ne. Imam masnu kožu, pa često mazanje ne dolazi u obzir. Ovo mlijeko za tijelo miriše pristojno, miris brzo iščezne, ne ostavlja tragove, lijepo se upija. Pristojan proizvod. Međutim, posve nepraktična ambalaža iz koje je teško istisnuti sadžaj. Grrr.



Prvi je Fenjal, drugi Bettina, a treći Aloe vera gel.



Prelazimo na šampone. Moja kosa je masna u korijenu, a suha kada krenete prema vrhovima. Napravim ja jednom kobnu grešku i kupim šampon za suhu kosu. Ne! Balein Feuchtigkeits shampoo aloe vera + mango za suhu kosu je bilo velika greška. 

Možete nanijeti koliko god puta želite, ali nećete dobiti onaj efekat kad vam kosa "škripi" pod prstima. Ja automatski onda nemam osjećaj čiste kose. Imala sam osjećaj kao da mi ostavlja neki masni "sloj" na kosi i prlja se brže nego inače. Možda bi ovaj šampon pasao nekom ko stvarno ima jako suhu kosu. Ali tu je moja srodna duša među Balea šamponima: Balea Volumen shampoo Kirche+Jasmin. 


Fini osjećaj kad kosa "škripi" pod prstima, lepršavost, predivan miris trešnje. Ovo mi je već ne znam ni ja koja bočica po redu. Promijenim tu i tamo da se kosa odmori. Trenutno sam u fazi odmaranja jer mi je mama kupila pogrešan šampon, ali bitno je da nije mango :P Kupila je Balein šampon za obojenu kosu od crvene narandže. Može proći, "škripavi efekt" je tu i fini miris, ali neću kupiti ponovo. Kirche + Jasmin je dobitna kombinacija za mene. 

Toliko od mene i moje preparative. ;) Ugodan dan vam želim, blogerice! 

No comments:

Post a Comment