Total Pageviews

Saturday, February 1, 2014

Let me show you 2x Rouge, lipgloss and lip cream (having fun on a Saturday afternoon)

Neki dan komenatrišem sa prijateljicom kako je zima super za isprobavanje raznih boja ruževa i sjajila.  Ja nisam odoljela iskušenju da isprobam svašta nešto. Iako se držim pretežno crvenih tonova, ponekad ima i odstupanja. Predstavljam vam zvijezde ovog posta koje sam odabrala da se pojave danas! :)


Prvi je lipgloss Essence Stay with me. Njega sam zadnjeg kupila. Boja je super - 03 Candy bar. Dosta je pigmentiran za jedan sjaj, kao što vidite na slici, ipak sam nanijela samo jedan sloj. Trajnost nije neka, ali ipak je ovo lipgloss, ni ne očekujem trajnost. Miriše baš na slatkiše, ali nije jak miris. Suptilan, rekla bih.
 Znate već da Essence ima fine cijene i da ovaj sjaj ne košta više od 5, 6 KM. 


Slijedeći je Catrice Geometrix LE Matt Lip Cream, CO2 Light Red (ja bih ovu nijansu nazvala Orange, ali ko mene pita :P ). Njegovu cijenu ne znam, ja sam ga ulovila u "outlet" rasprodaji za male pare. Dosta je mat, iako na slici ostavlja dojam da ima sjaja. Ovo je pravi nestaško, ako nećete paziti na njega, lahko vam se skupi na uglovima usana i izgleda neuredno. Boja mi se jako sviđa pa ga često koristim. Trajnost nije Bog zna šta. Ogledalce u torbicu i provjeravajte često. 



Idemo malo na nešto tamnije. Rimmel Lasting Finish Lipstick 120 Cutting Edge je dosta intenzivan. Pigmentiran, jak, postojan. Cijena mu je oko 6 KM bila, ako me sjećanje dobro služi. Meni  je ova boja preintenzivna za dnevnu varijantu, pa ja onda pokupim papirnom maramicom "višak" i napravim neku svjetliju varijantu, koja je, opet, dosta trajna. Ambalaža je elegantna, tamnoljubičasta sa srebrnim prstenom na sredini na kojem piše Rimmel. Klik se čuje. ;) Ajnira je postavila dobro pitanje u komentaru, pa sam editovala da dodam da je ruž suh (ali zato je mat) te da ja ispod stavljam balzam ili labelo. 


Hoću da vam približim boju bolje. Ovo je slikano na dnevnoj svjetlosti. 


I na kraju, moja najdraža "bebica", Miss Sporty Perfect Color Lipstick 058 Malaga. Njemu sam vjerna. Lijepa crvena boja, divan miris, dovoljno trajan, nije skup (oko 4,5 KM). O njemu sam jednom pravila recenziju,čak prvi post je posvećen njemu. Recenzija.  Ambalaža je onako, ništa posebno. Tamnoplava. Klik prisutan. ;) Moram primijetiti da ova nijansa laka odlično odgovara uz ovaj ruž. :D Ali dosta priče, evo slike.


Nisam odoljela da ne ubacim i slike kako izgledaju Baolishi i GR ruževi, čisto poređenja radi. ;) Recenzija je već bila.





I evo ih u "ležećem" položaju. Boje se jako lijepo vide. 


Swatchevi...



I da se pohvalim poklončićem koji sam dobila od prijateljice. Set raznih narukvica koje simpatično djeluju zajedno. Hvala Nermina ;)  (na ruci vidite i čelične narukvice iz Pakistana koje se, btw. ne skidaju  tako lahko jednom kad ih stavite jer se stavljaju sapunom i vodom i to jako boli. Ali su jednostavne i idu uz sve, tako da mi ne smetaju i navikla sam na njih.)



Želim vam ugodnu i zabavnu subotu! ;)

Do čitanja!

16 comments:

  1. joj da si samo malo ranije napisala ovaj post, ja sam kupila jedan bordo i nije mi to taj, dakle sada opet moram, RIMMEL time :)))

    A je li isusuje usne?
    xx
    ajnira.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako tražiš intenzivnu boju, preporučujem ;) :) A suh ipak jeste. Ja ispod stavljam balzam, labelo, šta prvo naleti. xx

      Delete
  2. taj Rimmelov mi je najboolji, =D i ja sam danas gledala ruzeve i ako imam hrpu, haha =D sad ganjam neki fini jaki ljubicasti , tamno ljubicasti =D pozeli mi srecu =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rimmel je, izgleda, prava zvijezda posta! ;) Good luck sa lovom na tu finu, jaku, tamnoljubičastu boju ;) x

      Delete
  3. Imas srece sto imas lijep oblik usta pa ti svaki karmin pristaje.
    120 rimmel mi je baaaas dobar :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga ;) Da sam slušala pravilo da tamni ruževi ne idu na male usne, ne bih nikada nosila tamne ruževe, ali pravila su tu da se krše. Ovaj ljubičanstveni ti svakako preporučujem da potražiš pri slijedećoj kupovini ;)

      Delete
  4. hey u have a lovely blog.....do u wanna follow each other on GFC, bloglovin and goole+
    do let me know....i will follow u back
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    ReplyDelete
  5. Već se vidim sa Rimmelom na usnama :D doobar, doobar!

    ReplyDelete
  6. followed u dear....
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    ReplyDelete
  7. Great post.love the lipsticks especially the red and pink
    Wanna follow each other via gfc&bloglovin
    Kisses

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am glad you found something you like ;) I'll follow you.

      Delete
  8. Rimmel, ocigledni pobjednik a ja sam primjetila manikir koji mi se jako dopada! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa... manikir, evo, još stoji, mislim da je do ovog šljokičastog laka ;) Ljubim <3

      Delete