Total Pageviews

Saturday, January 18, 2014

My little fashion wishlist for 2014 (trenutna) :)

Nedavno sam čitala jedan ovakav post i odlučila da napišem sličan, nekako zbog sebe. Da ne zaboravim šta mi treba! :P Već odavno želim nešto peplum kroja i na ebayu sam pronašla nešto što mi se sviđa. Želim! Želim! Želim! Ovaj kroj mi je tako damski.

I was reading a post about wishlist few days ago and I decided to write one. I will write it for my self, so I won't forget what I need this year! :P I want peplum top badly! I really, really, really want it! It's so lady like.


U ovom postu vidjet ćete da u mom ormaru dominira crna boja. Ni 2014. neće biti drugačije. Crno je classy, elegantno. Respect svim drugim bojama, ali crna... Hello! :)
You will notice that my closet is full of black clothes. 2014 will be the same. Black color is classy, elegant. Respect to all other colors, but black... Hello!

 Poslije crne, slijedi crvena. Energična i moćna. Volim crvene detalje. Evo jedne fantastične torbe 
koju želim (dragi ebay). Glam rock :) Baš mi je sexy.

My second favorite color is red. Full of energy and so powerful. I love red details. This is one fabulous bag I want (dear ebay). Glam rock. It's so sexy,



Evo još jedne glam rock ljepotice. Isto ebay, tako da neće biti teško doći do nje. Iako je pisalo da je ovo last piece... Anyway, želim i ovo. Nešto skroz u mom stilu.

This is another glam rock beauty. Also from ebay, so it won't be so difficult to get it. This is totally my style. 



Must have stvarčica! Ko me poznaje, zna koliko volim duge, lepršave suknje i gipsy style. Ali to je taaako teško naći ovdje :( Ova moja koju imam već se ofucala od silnog nošenja ovog ljeta/jeseni. Uglavnom, ova želja mora biti ispunjena. Ne mogu ja bez duge, lepršave suknje i ruže u kosi.

Must have thingy! Anyone who knows me, knows how much I love long skirts and gipsy style. But this is so difficult to find here! :( My black, long skirt is already worn out. Anyway, this wish has to come true. I can't live without long gipsy skirt and rose in my hair.


I evo i kombinezona. Imam već jedan crni, ali nema rukave, pa me to živcira, uvijek moram neki bolero ili kardigan nabaciti. Meni su kombinezoni tako sexy na štikle i clutch torbe.  

Jumpsuit! I already have black one, but it has no sleeves, and I have to wear another piece of clothes to make it look decent. I need something like this. Jumpsuit looks so sexy with high heels and clutch bags. 

Red došao i na cipelice! Želim, želim, želim jedne bež, sa mašnicom, koje su udobne i stabilne! E upravo kao ove na slici. Želim!

Shoes! I want it, I want it, I want it - beige, with bow, cozy. Just like this shoes. I want it!


Želim još čipke! Ne, nije mi dovoljno sve što imam čipkano. Još! Ova bijela stvarčica sa ebaya je preslatka i romantična. Plus: Uvijek sam zadovoljna čipkanim stvarčicama koje naručujem na neviđeno (čitaj neoprobano). Nastavljam sa naručivanjem dok god se ne opečem. :P

 More lace! No, it's not enough! I need more! This white thingy from ebay looks so cute and romantic. Plus: I was always satisfied with all those lace thingies I ordered without trying it on. So, I will continue online ordering.

Mmm... Ovo je prekrasna Swarovski Glam Rock narukvica. Ne vjerujem da ću doći do nje, ali neka je na listi, možda nađem neku kopiju. ;)

Mmm... This is beautiful Swarovski Glam Rock bracelet. I don't think I'll have it, but I can find similar one. 
Pošto su putovanja moja velika ljubav, često pakujem kofer koji se, nažalost, počeo raspadati, Pošto se ja emotivno vežem za stvari, teško ću se odvojiti i od svoje Tačkice (moj kofer ima ime :P). Ali bi odvajanje bilo lakše uz jednog ovakvog ljepotana. Ovo je Gucci, ali mene privukao izgled, ne ime. Neka, Gucci, naći ću ja nešto slično. ;)

I am in love with traveling, so I am packing my suitcase very often. But it started to fall apart :( I am very emotional about my stuffs, so it will be difficult to say bye to Spot (my suitcase has a name). But that would be much easier with this beauty. It's Gucci, but I was attracted to this suitcase, not the name. It's okay, Gucci, I'll find something similar. ;)

Drage moje bloggerice, toliko do mene i mojih želja. Da, crno, crveno, malo bijele i bež. Klasika. Ne dam se. :) Do čitanja! ;)

Dear Blog Babes, that's all. Yes - black, red, a bit of white and beige. Classic. See ya! ;)





5 comments:

  1. Super, crvena torba je savrsena, kao i suknja i kombinezon (dobro i ja bih par stvari sa tvoje wishlist-e :P). Iako peplum vise nije toliko popularan ja ga i dalje nosim jer mi odgovara kroj :) I narukvice slicne ovoj Swarovski mozes naci u New Yorkeru (mislim da su skoro bile i na snizenju). x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/2014/01/spring-wishlist.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa... Crvena torba mi je favorit liste! :D A ja sam nekako propustila taj val peplum kroja, nije mi bio osobito privlačan, iako mi je oduvijek bilo divno vidjeti ga na drugima. Sad me spopala želja da isprobam. ;) Hvala za informaciju za narukvicu, radujem se potrazi! Btw. čitam tvoj wishlist, i pokrala bih pola! XD ! x

      Delete
  2. Thank you, Dear! ;) Of course I'll follow you, I already was at your blog and I really like it. Kisses x

    ReplyDelete
  3. Odlična mi je ona prva bluza/majica/štogod - može link???
    Btw na ebayu ima hrpa sličnih narukvica, pa ono...

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.ebay.com/itm/New-Black-or-White-Womens-Lace-Blouse-Long-Sleeve-Chiffon-Tops-T-shirt-S-XXL-/190939799058?pt=US_CSA_WC_Shirts_Tops&var=&hash=item2c74e61e12

      Eto je, nije skupa ;) A potražit ću narukvicu, baš sam vidjela da ima sličnih.

      Delete