Total Pageviews

Sunday, January 26, 2014

Januarski, sniježni New In

Sjedim u toploj sobi, u pletenom, sivom, oversized toplom džemperku, radim na laptopu i uživam u prizoru koji vidim kroz prozor. Nedostajala mi je zima. Nedostajala mi je bjelina, snijeg, hladnoća. Još mi fali moj mačak da upotpuni ugođaj, ali on je otišao od kuće na nekoliko dana kao i svaki put kad se približi februar. ;)  Ovi mačići su rezultat jedne od njegovih skitnji, a mama, kao prava moderna mačka, ih je ostavila tati i otišla. Tako da smo dobili novu mačiju porodicu.

I am sitting in the warm room, wearing my gray, oversize sweater and working on my laptop. I am enjoying in the view from my window. I missed the winter. I missed this wonderful, white color, coldness and snow. Everything would be just perfect if my cat was around, but he's not at home. It's "that time of the year" when his hormones are getting wild. The kittens on the picture below are the result from one of his adventures. Their mom was very modern cat, so she left the kids at fathers place. We got the cutest little cat family.

Dosta o mačićima. Odlučih napraviti pauzu od posla i pokazati vam nekoliko novih stvarčica. Ukoliko vas zanima recenzija za neku od njih, napišite u komentaru. Ja sad ne mogu reći ništa konkretno, pošto ih još nisam isprobala kako treba. Evo ih, poziraju! XD

Enough about kittens. I decided to make a brake and show you few new things I bought. If you want review about some of these, write me in comment. I can't say almost anything about it now, I still need to test it.


Prvi je Eiffel Tower suvenir, poklon iz Pariza i njega ne možete pametno iskorsitit u beauty svrhe, ali zato možete Catrice Geometrix LE Matt Lip Cream CO2 Light Red, Balein Aqua serum (dobro poznat, već na početku mog druženja s njim mogu reći da mi se jako sviđa), Essence Get Big Lashes Mascara Volume Boost i Triple Black, Ovnakov kist za rumenilo.

First thing is the Eiffel Tower souvenir, the gift from Paris, but you can't use this to be pretty ;) But you can sue Catrice Geometrix LE Matt Lip Cream CO2 Light Red, Balea Aqua serum (well known, I really like it), Essence Get Big Lashes Mascara Volume Boost and Triple Black, Ovnak's brush.

Ljepotan Essence Ticket to Paradise Shimmer Powder. Preslatko malo čudo.

Little beauty from Essence - Ticket to Paradise Shimmer Powder. Cute little miracle.


Ovdje opet malo poziraju, prave se važni. :P

Posing... ;)


Pogled sa prozora (I love snow).

View from my window (I love snow).




Moj kućni outfit iziskuje vrišteće boje! :)

My "home style", colors are screaming! ;)


Da spomenem i nedavnu promociju knjige koju su odradile moje djevojčice iz Književne sekcije. Knjige, zvuk gitare, lijepe djevojke i prekrasni glasovi. 

We had the book promotion few days ago, and my girls from Literature lover group were great. Books, guitar, beautiful girls and wonderful voices.


Ugodan zimski dan vam želim! 

Have a nice winter day!

P.S: Morate vidjeti šta je Google+ uradio sa mojom sličicom! Love it! Negdje mi je na profilu:

https://plus.google.com/u/0/116830351045459965859/posts





10 comments:

  1. Kako je lijep pogled.Koliko košta Essence Ticket to Paradise Shimmer Powder ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogled odmara ;) Ovo je "outlet ulov" sa facebook stranica, i koštao je svega 2,5 KM. Mislim da mu je regularna cijena oko 6 KM. xx

      Delete
  2. Balea Aqua serum mi počne faliti svaki put kad ga vidim kod nekoga haha :D Moram ga opet kupiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je moja prva bočica i već sam se emotivno vezala ;) Šteta samo što nemaju neko estetski ljepše pakovanje, ali funkcionalnost je ovdje presudna.

      Delete
  3. Od pogleda kroz prozor sam ostala bez riječi!!!
    Zbilja oduzima dah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uživam! ;) Dođi na toplu čokoladu da uživamo u zimskom ugođaju.

      Delete
  4. meni je snijeg na fotkama super, uživo mi ne treba ;)
    p.s. i mogla si maknit ovu provjeru, baš je dosadna :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danas je još ljepše, ako stignem, poslikat ću! :)))) Koja provjera? :D

      Delete
    2. kad ti pišemo komentare, i kliknemo da objavi, moramo prvo ukucati mali milion brojeva da dokazemo da nismo roboti haha iskljuci to :D

      Delete