Total Pageviews

Tuesday, January 28, 2014

Essence Get Big Lashes Triple Black mascara

Da vam javim da je Essence Get Big Lashes Triple Black mascara isprobana. Nezadovoljna sam velikom, nespretnom četkicom totalno, toliko da sam svoju Miss Sporty četkicu morala prebaciti, da lijepo nanesem maskaru. Ništa posebno. Fali mi moja Miss Sporty Xtra Black. Zbog četkice ovu neću opet kupiti, definitivno. To vam je ova ljubičasta. A crna ima istu četkicu. Čeka je ista sudbina.




Ovako to izgleda:



A ovdje možete vidjeti kako izgleda ova druga, Volume Boost mascara ali u kombinaciji sa Miss Sporty Xtra Black maskarom (tačnije, njenim ostacima). Primjetno je da su mi trepavice "jače". 





Želim vam lijep, sniježni dan! ;)



10 comments:

  1. Mene isto nisu oduševile, proslijedila sam ih :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja već gledam da kupim svoju staru, provjerenu. :)

      Delete
  2. Ni mene nisu oduševile, da budem iskrena, ali zato jesu tvoje trepavice <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu džaba bile 1+1 gratis :) Da ih se što prije riješe. Pih! Love you, Pippy :*

      Delete
  3. NICE EFFECT!
    I would be very glad if you would like to follow each other on gfc and bloglovin :)
    Let me know :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Of course ;) I am looking forward to your posts ;)

      Delete
  4. This is marvelous
    Want to follow each other on GFC, Bloglovin, FB and Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    ReplyDelete