Total Pageviews

Monday, February 3, 2014

Testiranje New Yorker čizama jednog mokrog, zimskog dana

Gdje ste bloggerice? Ima li snijega? Kod mene ima i baš mi je super! :))) Ja sam dijete sunca inače, rođena u augustu, ali volim kad je bijela zima. Jedino kišu ne volEm. Ovo je vrijeme kad nam treba pravo dobra "zimska oprema" inače ćemo se slediti i nahladiti jajnike (to bi vam moja mama rekla XD), a ja jučer baš dobih nešto takvo - New Yorker čizme. Prvo što me oduševilo je što su crvene (ako niste znale, to mi je najdraža boja - poslije crne, ako računamo da je crna boja - a znale ste to vjerovatno, po imenu bloga XD ). Kad kažem crvene, mislim da VRIŠTE :D

Iako se na slici čini kao pristojna crvena, vjerujte mi na riječ da nije. Ali meni je to super. Ja ne volim nešto biti pristojna i neutralna :P I baš mi je drago da sam ih dobila na poklon, jer ja da sam kupovala - ja bih obratila pažnju na praktičnost i kupila - crne. Bilo bi mi u glavi da mi je lakše upariti... :P


I danas ih odmah isprobam. Vrijeme baš dobro za testiranje čizama. Hladno i mokro. Plusići: waterproof, tople. Minus: krute, ali valjda treba da se noga navikne. Ipak me nisu nažuljale (iako su bile na dobrom putu), i uske su, tako da su meni trebale za broj veće. Nisam vam poslikala cijeli outfit, ali evo samo djelić, da vidite da sam odmah našla brdo crvenih detalja da uparim to sve! XD


Na slici, iako je malo mutna, možete nazrijeti moje eksperimentiranje sa bronzerom i highlighterom. Kako sam ja smotana s tim. Masna mi koža pa mi je teško da koristim pudere, rumenila, highlightere. Ako imate neki savjet za nas, masnokošce, feel free to write it ;)

5 comments:

  1. heheh, kod mene ni malkice snijega, dodje pa nestane xDD

    xx
    ajnira.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Želim ti puno snijega, ipak je januar i treba da uživamo u bjelini :D xx

      Delete
  2. Ehh pokloni su tu da ih volimo bez obzira na sve :D, meni su super ovako crvene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, daaa :) Milina kad dobiješ poklon, ali i kad ga pripremaš nekom xx

      Delete
  3. Super su cizmice, ja sam ih probala, ali nije bio odgovarajuci broj! x

    ReplyDelete